Xerrada del cicle Escola de famílies: “Com educar en l’alimentació a casa. Recursos i eines bàsiques per fer una alimentació més saludable”

El cicle de xerrades i tallers “Escola de Famílies”, iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn de Cervera i de Guissona, juntament amb l’Oficina Jove de la Segarra, us ofereix una xerrada sobre alimentació saludable.

El dimecres 22 de febrer a les 19.30 h, tindrà lloc a la Biblioteca de Guissona la xerrada presencial i gratuïta “Com educar en l’alimentació a casa. Recursos i eines bàsiques per fer una alimentació més saludable”, organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn de Guissona.

La xerrada, que anirà a càrrec de Naila Martínez, dietista i nutricionista infantil i juvenil, està oberta a totes les famílies de la comarca que hi estiguin interessades i no cal inscripció prèvia.

Aprofitem l’avinentesa per enllaçar-vos, de nou, el cartell general on podreu veure el programa de tallers i xerrades del cicle Escola de Famílies 2022-2023.

Esperem que pugueu gaudir molt d’aquesta experiència i que la trobeu força enriquidora.