Voleu visitar l’exposició de fotografia del concurs “GUAITA”?

Us convidem a l’exposició que conté les fotografies seleccionades en el concurs de fotoperiodisme i fotografia documental GUAITA!, dirigit a l’alumnat de 4t d’ESO dels centres educatius de secundària de la Segarra.

El concurs, emmarcat en el Pla Educatiu d’Entorn de Guissona i en el Pla Educatiu d’Entorn de Cervera, pretén fomentar l’esperit crític de l’alumnat i la presa de consciència de l’entorn a través de la fotografia. A partir d’un treball previ a l’aula, l’alumnat ha treballat el concepte de fotoperiodisme i fotografia documental per, posteriorment, posar en pràctica els coneixements i capturar les fotografies que ha presentat al concurs.

En aquesta exposició, comptem amb la selecció de les fotografies que el jurat ha considerat més destacables i amb la fotografia guanyadora. El resultat: un conjunt d’imatges de proximitat carregades de reflexió, de reivindicació i d’anàlisi.

L’exposició serà itinerant i es podrà visitar al Museu de Guissona (del 24 de maig al 7 de juny) i, posteriorment, al Museu de Cervera (del 9 al 25 de juny). A la imatge de sota veureu els dies i els horaris.

Si sou un centre educatiu, podeu assistir-hi amb el vostre alumnat dins l’horari establert. Us recomanem que abans d’anar-hi, aviseu el personal del museu perquè n’estigui al cas.

Esperem que la gaudiu molt!