VI Jornades d’aprenentatge cooperatiu a l’Escola Les Savines

Cervera serà la seu, els dies 7 i 8 de juliol, de la sisena edició de les Jornades sobre Aprenentatge Cooperatiu de Catalunya. Les jornades, que es faran a l’Escola Les Savines, porten com a títol “Compartim l’experiència”.

En aquestes jornades els docents i assessors intercanvien experiències sobre la introducció de l’aprenentatge cooperatiu a l’aula per tal de fer-la més inclusiva. Altres objectius de la trobada són discutir, aprofundir i avançar sobre aspectes molt concrets i específics del programa CA/AC (Cooperar per Aprendre – Aprendre a Cooperar) i presentar les línies de recerca que s’estan duent a terme al grup de recerca sobre l’atenció a la diversitat de la UVIC-UCC en relació amb l’aprenentatge cooperatiu.

Més informació +