Tasca a l’atac!, la nova activitat de suport i acompanyament educatiu del PEE de Cervera

A partir del mes de novembre impulsarem des del Pla Educatiu d’Entorn de Cervera i la Biblioteca Comarcal Josep Finestres una nova activitat, titulada Tasca a l’atac!

Aquesta activitat neix de la necessitat que es va manifestar el curs anterior en diferents trobades amb els centres de la població d’engegar un recurs de suport i acompanyament educatiu a l’alumnat de primària i secundària que ho requerís i en horari de tarda.

Tasca a l’atac! és una activitat oberta, gratuïta i sense inscripció, que s’iniciarà, concretament, el dia 2 de novembre, de dilluns a dijous de 17 a 19 h a la Biblioteca Comarcal Josep Finestres (Cervera), situada al passeig Balmes. Dins aquest horari hi haurà una persona monitora que donarà suport i acompanyament a l’alumnat que ho requereixi en el desenvolupament de tasques diàries i treballs, tècniques de planificació i hàbits d’estudi, cerca d’informació, entre d’altres.

L’activitat està oberta a un ventall d’alumnat ben ampli: alumnat que mostra dificultats a l’hora de dur a terme les tasques acadèmiques i compta amb poc suport i acompanyament a casa, l’alumnat que vol millorar els seus resultats acadèmics i l’alumnat que vol ajudar i donar suport alumnat que ho necessita.

Tasca a l’atac! esdevé també un espai de convivència, aprenentatge i socialització en un ambient de treball, veu baixa i concentració.

L’aliança amb els centres serà imprescindible perquè aquest recurs s’aprofiti al màxim i en pugui gaudir l’alumnat que més ho necessiti, amb l’objectiu d’afavorir i millorar el seu èxit escolar, educatiu i de benestar social.