Premi a la millor recepta escolar i recursos sobre alimentació sostenible

Des de l’Associació Vida Sana, després dels projectes educatius de la maleta pedagògica de l’Hort a Casa i el premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica, ens presenten el projecte LIFE MENUdaTIERRA per promoure una alimentació sostenible a partir de receptes tradicionals.

Què ofereixen als centres escolars? (material disponible també en català)

• Una guia didàctica GRATUÏTA per promoure l’alimentació sostenible als centres escolars. DESCARREGAR AQUÍ
  • Receptes GRATUÏTES adaptades a infants d’entre 5 i 14 anys per cuinar a l’escola o amb la família. DESCARREGAR AQUÍ
  • Un PREMI de 1000€ a la millor recepta sostenible desenvolupada a un centre escolar. MÉS INFORMACIÓ I BASES AQUÍ

També s’ofereixen a les famílies, gratuïtament, menús, receptes i material audiovisual per tal de poder adoptar de manera senzilla una dieta més sostenible i respectuosa amb el clima.