“Esmorzars i berenars saludables, i sense mals de cap”, l’última xerrada del cicle Escola de famílies

El cicle de xerrades i tallers “Escola de Famílies”, iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn de Guissona i de Cervera, juntament amb l’Oficina Jove de la Segarra, us ofereix l’última trobada del cicle.

Així, el dijous 20 d’abril, a les 19.30 h, tindrà lloc la xerrada presencial i gratuïta Esmorzars i berenars saludables, i sense mals de cap”, a càrrec de Julio Basultoa l’Ateneu de Guissona, organitzada des del Pla Educatiu d’Entorn de Guissona. Us recordem que cal inscripció prèvia (inscripcions obertes fins al 17/04). Podeu fer-la a través d’aquest enllaç.

La xerrada anirà a càrrec de Julio Basulto, reconegut dietista i nutricionista, conferenciant en ponències, docent en diferents institucions, membre de diferents grups, societats i comitès d’experts, col·laborador habitual a Ràdio Nacional d’Espanya, Storytel i Cadena Ser, entre d’altres.

És autor i coautor de publicacions i diversos llibres com No más dieta; Secretos de la gente sana; Comer y Correr; Más vegetales, menos animales; Dieta y Cáncer; Beber sin sed; Alimentación vegetariana en la infancia; Se me hace bola; Mamá come sano o Come mierda.

Esperem que sigui del vostre interès!