Actuació extraordinària: recursos per al professorat. Activitats d’autoaprenentatge

> Des del Departament d’Educació ens animen a aprofitar aquests dies per aprofundir en aquells aspectes que tenen a veure amb la nostra pràctica docent i també per prendre part en diferents activitats de formació a distància. Accediu-hi >>

> Orientacions per als centres educatius sobre activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus.

> Per a reforçar la pràctica docent es pot prendre part en diferents activitats de formació a distància. Per fer-ho, s’ofereix la nova proposta formativa: formació extraordinària oberta creada en el marc d’aquest context extraordinari.

> PROPOSTES STEAM

> PROPOSTES DEL CESIRE:  Posa’t al dia

> STEAMCATRecursos autoformatius

> Aprèn i ensenya en línia amb les noves col·leccions de Toolbox:

Explora les noves col·leccions de mSchools Toolbox, més de 40 aplicacions validades per docents que et permetran aprendre i ensenyar en línia!

> Resol els mini reptes Scratch Challenge!

Emmarcats dins la proposta didàctica Scratch Challenge, es proposen dos mini reptes setmanals perquè els teus alumnes i tu pugueu avançar i aprofundir en l’aprenentatge del llenguatge de programació lliure Scratch!

Trobareu dos nivells de reptes:

• Mini reptes inicials que proposen seqüències de passes amb les pistes corresponents i acompanyats de blocs recomanats.
      • Mini reptes avançats que exposen una descripció del repte sense pistes concretes, però amb una recomanació de blocs.

ACCEDEIX ALS REPTES