Programa auxiliars de conversa 21-22

S’inicia el  període per sol·licitar auxiliar de conversa per al curs 2021-22 per als centres públics de Catalunya.

Instruccions, requisits de participació i sol·licitud al Portal de centre.

Presentació de sol·licituds fins el 5 de febrer 2021

El Programa d’Auxiliars de Conversa, que convoca el Ministeri d’Educació i Formació Professional, s’emmarca dins del conjunt d’actuacions destinades a donar suport als centres que desenvolupen programes en alguna de les llengües estrangeres curriculars (anglès, francès, alemany o italià).

L’objectiu del programa és millorar les competències comunicatives de l’alumnat en llengua estrangera. Els auxiliars de conversa col·laboren amb els docents per complir aquest objectiu i donar a conèixer la cultura dels països on es parla aquesta llengua. En cap cas poden estar sols a l’aula o ser responsables d’un grup d’alumnes.

El període de l’estada de l’auxiliar de conversa és el comprès entre l’1 d’octubre de 2021 i el 31 de maig de 2022. El seu horari serà de 12 hores setmanals repartides en un màxim de quatre dies consecutius, excepte en casos justificats.

Els centres escollits es comprometen a assistir a les jornades de formació i a presentar la documentació que se’ls demana dins dels períodes establerts.

En aquest web, https://projectes.xtec.cat/internacional/ ,tant els centres com els auxiliars podeu informar-vos sobre el programa, resoldre els dubtes que pugueu tenir i conèixer experiències.

També us podeu adreçar a: auxiliars.conversa@xtec.cat