Projecte “Emociona’t” a l’escola Francesc Macià

El dia 14 de juny un grup de 15 alumnes de 2n. d’ESO de  l’Institut Joan Coromines que han realitzat el crèdit variable de Teatre van anar a l’escola veïna Francesc Macià per desenvolupar el Projecte “Emociona’t”. Anaven acompanyats de la professora de català de l’institut Laura Tormo i del professor de Teatre Santiago Rusiñol del centre “Artixoc”, que han estat els docents del crèdit variable. L’alumnat de 3er i 4art de Primària de l’escola han participat en l’activitat. En primer lloc els alumnes de l’institut han representat individualment una emoció: alegria, tristesa, enuig, nostàlgia, etc. Després han treballat aquesta emoció en grups de 3 o 4 nens i nenes de l’escola. Posteriorment i amb l’acompanyament de la música de la pel·lícula “Amèlie” cada grup l’ha representada.

Aquest projecte és un Servei Comunitari de l’institut Joan Coromines i utilitza la metodologia de l’Aprenentage i Servei. Ja fa diversos cursos que s’està desenvolupant amb èxit.