Presentació nova maleta pedagògica d’anglès

Storytelling a l’educació infantil

El CRP Horta-Guinardó posa a disposició dels centres educatius una nova maleta pedagògica d’anglès, adreçada a l’educació infantil i al cicle inicial, centrada en el storytelling com a eina didàctica per a l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Aquesta nova maleta complementa les dues maletes de primària Storybooks, que des de fa dos cursos ja es poden sol·licitar en préstec i utilitzar a les escoles. Amb aquesta ampliació, el CRP continua reforçant el suport als centres en l’ensenyament de llengües estrangeres des d’edats primerenques, amb recursos pràctics i de qualitat.

La presentació de la maleta anirà a càrrec de Iruka Ochi, mestra en actiu a l’escola pública i autora del projecte A cup of tea, que compartirà la seva experiència i mostrarà les possibilitats educatives del material. L’activitat tindrà lloc el 12 de febrer, de 17 h a 19 h, al Servei Educatiu Horta-Guinardó.

Aquesta sessió està pensada com un espai per conèixer el contingut de la maleta, aprendre a dinamitzar-la a l’aula i valorar-ne l’ús en futurs préstecs.

La invitació és oberta a tot el professorat interessat, i la inscripció romandrà oberta fins al mateix dia de la presentació.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut