Seminari anglès 22/1

A la sessió del seminari d’anglès de gener vam continuar amb la nova proposta de fer una visita a un centre diferent en cada sessió. Aquest cop tocava l’Escola Pau Vila on L’Edgard ens va ensenyar la seva aula d’idiomes, molts dels materials que utilitzava per diferents cursos i dues de les seves activitats preferides, entre les quals hi ha un joc de cartes que agrada molt als alumnes i que va despertar l’interès de la resta de mestres del seminari.

Aquests seminaris per compartir experiències estan resultant ser molt positius per als docents, que ja han agafat confiança entre ells i ara fan les sessions en anglès. Aquestes, a més, són molt participatives, els participants no tenen problemes en fer preguntes, suggerir propostes o valorar el que més els hi agrada d’una activitat en concret.

Per acabar vam gaudir d’una petita visita guiada per l’escola que va deixar a la resta de participants encantats amb l’escola i amb ganes de la pròxima visita, que serà a Jacint Verdaguer.