Exposició 50 anys de CCOO de Catalunya

Aquest any el sindicat CCOO de Catalunya celebra el 50è aniversari de la seva fundació, que va tenir lloc el 20 de Novembre de 1964 a la parròquia de Sant Medir de Barcelona, al barri de la Bordeta.

Per aquest motiu s’ha realitzat una exposició que té per objectiu donar a conèixer el paper del sindicat en la vida de la classe treballadora i la construcció de Catalunya al llarg d’aquests 50 anys.

Aquesta exposició es troba al primer pis del Museu d’Història de Catalunya, es va inaugurar el passat dia 20 de novembre del 2014 i romandrà oberta al públic durant tres mesos.
Comissions Obreres ha elaborat una “Guia Didàctica” dirigida a l’alumnat de segon cicle d’ESO, Batxillerat, Formació Professional i Escoles de persones adultes.