KITSCAIXA VALORS

L’objectiu principal d’aquest material és proporcionar recursos atractius, motivadors i senzills perquè mestres i alumnes s’engresquin a desenvolupar activitats que potenciïn el creixement socioemocional i en valors. Les activitats s’ordenen a través de tres kits independents que contenen materials pensats per ajudar a dinamitzar propostes ben definides i fàcils d’aplicar en un grup classe (Kit de convivència, kit de responsabilitat i Kit d’identitat).

Les propostes d’aquest recurs estan pensades per al cicle mitjà i superior de primària. Tot i així, moltes es poden adaptar al cicle inicial. També poden ser adequades per a alumnes del primer cicle d’ESO, especialment si mai no han fet activitats d’aquesta mena.

Sol·liciteu les maletes a la Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra, per telèfon (93 360 05 50) o per correu electrònic: b.barcelona.ii@diba.cat