Manifesta 15 Barcelona

Manifesta 15 Barcelona Metropolitana

Busquem docents de primària i secundària que treballin a la regió metropolitana de Barcelona per formar un grup de treball interessat a reflexionar sobre la tasca docent avui en dia i participar de la creació d’un material didàctic aplicable al context educatiu.

A través de tres mòduls que combinen teoria i pràctica, aquest programa busca crear espais de reflexió i aprenentatge mutu per als educadors i les educadores. Aquestes trobades comptaran amb la participació d’artistes i investigadores, a la vegada que se centraran en tres eixos temàtics:

L’educació és política – 5 i 6 d’abril – El Prat de Llobregat

Innovació, renovació i transformació – 19 i 20 d’abril – Santa Coloma de Gramenet

Comunitats, cures i entorns – 10 i 11 de maig – Sant Cugat del Vallès

Aquestes sessions són gratuïtes i funcionen autònomament. Per participar, només s’ha d’omplir aquest formulari d’inscripció:

Adjuntem més informació del programa al document adjunt.

Aquest programa parteix de la recerca realitzada pel Departament d’Educació de Manifesta 15, ‘Fora per fer Escola’, la qual s’enfoca en les iniciatives educatives progressistes que van succeir a Catalunya abans i després de la dictadura franquista, com ara l’Escola del Mar i l’Escola de Bosc, l’Escola d’anormals Vil·la Joana, el col·lectiu de mestres Batec i el moviment popular d’Escoles en Lluita.