Jocs Florals

Des del CRP us fem arribar les bases definitives dels Jocs Florals Escolars de Sant Andreu.
Us expliquem breument les novetats en relació a altres cursos:
– Desapareix la categoria de postobligatòria (BATX I CFGS). Per coherència amb les bases dels Jocs Florals de Barcelona i de Catalunya, en les quals ha desaparegut la categoria (sabem que al correu anterior vam dir que es mantindria, però finalment s’ha decidit que les bases siguin comunes amb Barcelona i Catalunya).
– S’incorporen noves categories:
“Alumnat amb NESE primària”, i “Alumnat amb NESE secundària” (tant prosa com poesia). Aquestes noves categories són col·lectives (mínim 3 alumnes).
Per resumir, els centres de primària podeu presentar un text de prosa i un de poesia elaborat per alumnat NESE del centre (independentment de si són del mateix grup classe o no). El mateix per als centres de secundària.

A les bases ho teniu tot detallat, però us recordem què heu d’adjuntar en l’enviament dels textos de cada centre omplint el següent formulari:

Període d’enviament dels treballs dels centres al CRP (formulari): del 14 al 28 d’abril

Jurat:
Aquest any, igual que en altres districtes, tots els centres que participin en la convocatòria hauran de proposar un docent per a fer de jurat. Des del CRP ens hi posarem en contacte per a donar-li instruccions de com fer de jurat. (seran poques obres només d’alguna categoria).
Enviament de treballs al jurat per valorar Divendres 29 d’abril
Reunió del jurat Sant Andreu (virtual) Dilluns 09 de maig 17h.
Premiats:

Els treballs seleccionats a cada centre participen en els Jocs Florals Escolars de districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona selecciona un treball de cada categoria (prosa i poesia) d’entre tots els presentats.Aquest any degut a la situació que encara arrosseguem no hi haurà un acte presencial de lliurament de premis. Conjuntament amb altres districtes com a premi es farà un enregistrament audiovisual professional de tots els premiats a càrrec del Pep Callau. D’aquesta manera els premiats, les famílies i els centres podran veure la mostra de tots els treballs. (Exemple del curs passat)

Els treballs que surtin a cada districte aniran a la tercera fase (Ciutat). En un acte solemne que tindrà lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona el dimecres 31 de maig a les 10h, es farà la lectura dels treballs i es lliuraran els guardons als escolars autors o autores dels escrits que han estat seleccionats per la seva qualitat literària, creativitat i l’impuls pel plaer d’escriure.