El Pregó dels Infants a les Festes de Santa Eulàlia

El Pregó dels Infants a les Festes de Santa Eulàlia és un projecte educatiu liderat per l’Ajuntament de Barcelona, adreçat als nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è de primària de les escoles de la ciutat per a la promoció i la difusió dels drets dels infants. En aquesta edició s’ha escollit com a tema vehicular la salvaguarda dels drets dels infants en temps de pandèmia. Per fer-ho, els infants hauran de reflexionar sobre quins són els drets que poden veure’s vulnerats i analitzar quines són les bones pràctiques que s’han portat a terme per garantir que es respectin. El projecte esdevé un espai per fer propostes que permetin que les persones adultes del seu entorn reflexionin i actuïn. Tota aquesta reflexió es fa amb l’objectiu que els infants esdevinguin ciutadans actius i ciutadanes actives.

Els 8 districtes que participen al Pregó dels Infants ja estan a punt de llegir els seus decàlegs. A partir del 15 de març podreu tenir accés al conjunt de propostes que els infants han redactat per millorar els seus barris. El dia 22 de març us podeu connectar en streaming per veure la lectura del decàleg de les dues escoles de Sant Andreu que hi participen: l’Escola Ramon Llull i l’Escola Doctor Ferran i Clua: