DETECCIÓ DE NECESSITATS FORMATIVES PEL CURS 2022-2023. PFZ SANT ANDREU

S’obre el període de detecció de necessitats formatives pel proper curs 22-23 dins del marc del Pla de Formació de Zona. Els centres de Sant Andreu disposen d’aquest formulari, que estarà obert fins el 23 de maig. Podeu omplir la demanda de formació els centres educatius de Sant Andreu: escoles bressol, escoles d’educació infantil i primària, centres de secundària.

Abans d’omplir aquest qüestionari es recomana haver consultat el document sobre la formació permanent del professorat (estem pendents de la publicació del document del curs 2022-2023, i per tant ens basem en el document següent:  Criteris, instruccions i orientacions curs 2021-2022

A la Convocatòria Unificada de Programes s’ha publicat un nou apartat de Capacitació per al professorat, on els centres poden consultar i demanar la formació que des del Departament i CEB s’ofereix responent a línies prioritàries.

Aquest Genially reflexa el mapa d’oportunitats educatives dels centres públics de Sant Andreu.