Tenim uns plànols, un projecte STEAM a l’IE Rec Comtal

Tenim uns plànols, és un projecte que uneix l’arquitectura i la construcció: cal interpretar uns plànols reals i cada grup construeix la maqueta de la casa que ha escollit elaborant un pressupost aproximat de construcció.
En veu dels participants:

Per tirar endavant el projecte hem hagut d’aprendre a usar amb agilitat diferents eines i raonaments matemàtics, com unitats i instruments de mesura, conceptes bàsics de geometria, o com el càlcul d’àrees i perímetres per calcular les quantitats de material necessari. També ens ha calgut aprendre a treballar al taller, usar eines de dibuix i de tall per construir la maqueta. Per altra banda, no hauríem pogut tirar endavant el projecte sense fer un bon treball en equip, per això hem hagut de col·laborar entre nosaltres, escoltant l’opinió dels altres i sent amables i honests. També hem hagut de tenir iniciativa per resoldre els problemes que han anat sorgint, així com també hem hagut de ser autònoms i responsables per planificar nosaltres sols les diferents fases del projecte.

L’exhibició pública serà el dijous 10 de desembre a les 15:30h, a la seu central de l’Institut Escola Rec Comtal.