15 de maig de 2020

Des del Camp d’aprenentatge de la Vall de Boí ens proposen dues iniciatives que podeu compartir amb els vostre alumnat. Són dos concursos, un individual i un altre en grup. Trobareu més informació en aquest enllaç.

El Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya ofereixen al professorat la formació gratuïta Maletí d’eines emocionals per a la tasca docent, de 15 hores, a càrrec de Carme Pujoldel 26 de maig a l’11 de juny. També ens faciliten l’accès a la conferència de Rafael Bisquerra titulada “L’educació emocional a la secundària”.

La Fira del Coneixement està orientada als joves i té la finalitat de donar a conèixer els projectes de recerca punters relacionats amb la ciència i la tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya i de diferents Centres d’Investigació. L’edició d’enguany tindrà lloc els dies 20 i 21 de maig en format virtual.Trobareu més informació en aquest enllaç.

La Jornada de Programació i Robòtica Educatives d’enguany es celebrarà de forma online el divendres 22 de maigde 9 a 14 hores amb un intercanvi d’experiències. Trobareu més informació en aquest enllaç.

En Jaume Illa ha elaborat un recull dels principals museus d’art del món que ofereixen les seves col·leccions en línia. De cada museu, ha fet un breu comentari sobre el seu web i ha enllaçat les seccions que permeten explorar la col·lecció digital. També hi ha algunes propostes d’activitats.

Les Cases de la Música estan treballant una cantata, LA CLIKA, amb alumes de 2n de primària. Faciliten de manera totalment gratuïta tot el material pedagògic, i es que pot treballar des de casa fàcilment. Al final de curs l’alumnat es podrà connectar amb els músics que tocaran les cançons en directe. Llegiu més informació aquí.

El 17 de maig és el Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia. Des de la Biblioteca han preparat una bibliografia i filmografia temàtica on tots els llibres i pel·lícules són accessibles en línia. La podeu consultar a la pàgina d’Activitats de la Biblioteca a la Intranet.

L’Associació In Via (membre de la Comissió d’Infants i Joves de Sant Martí) ens presesenta la xerrada: Com adaptar la desescalada a la meva família: Necessitats educatives especials i desconfinament”.  Es farà en directe aquest divendres 15/05, a les 17:30h, a partir de l’enllaç: https://www.youtube.com/user/associacioinvia

Educació i arts escèniques: generant oportunitats en temps de crisi. La sessió, que tindrà lloc el proper dijous 21 de maig, se centrarà en reflexionar entorn les aportacions que l’educació artística pot fer en l’actualitat.  Hi participem com a CRP Artístic (CRAB).Inscriu-t’hi!

Aquí teniu l’enllaç al calendari de les formacions virtuals que es proposen des dels diferents CRP’s de Barcelona i que estan obertes a tots els docents. Us animem a participar-hi!