NOIS i NOIES: ELS MATEIXOS DRETS, ELS MATEIXOS DEURES – INSTITUT JOSEP COMAS I SOLÀ

L’alumnat de l’Institut Josep Comas i Solà de 3r d’ESO realitza un projecte d’Aprenentatge i Serveis (APS) d’igualtat de gènere.  Aquest projecte consisteix a desenvolupar curtmetratges que tractin temes d’igualtat de gènere i posteriorment difondre’ls  a entitats del barri i del districte.

Aquest és un projecte transversal que es treballa des de les àrees de Tutoria, Tecnologia , Visual i Plàstica i llengua catalana, així mateix també comptem amb la col·laboració de l’Associació Catalana per la Pau ( ACPP), de Teleduca i de diverses entitats del barri com poden ser l’Escola Ramón y Cajal, l’Escola Ramon Berenguer III, Radio Trinijove i l’Escola d’Adults de la Trinitat.

Al llarg del 4t curs, molt especialment des l’àrea de llengua catalana i literatura es treballa l’exposició oral i les dinàmiques dels vídeo-fòrums que es fan amb les diverses entitats del barri. Arrel d’això els alumnes van ser entrevistats per la Ràdio Trinijove per tal de poder explicar la seva experiència i posar en valor el seu treball.

Aquí pots escoltar el programa de radio