Fuga sonora al MNAC #ENRESiDÈNCiA

Fuga sonora. Obertura

Anna Dot i els alumnes de l’Institut Maria Espinalt (Poble Nou, Barcelona) que participen en el projecte En RESiDÈNCiA, han estat un dels protagonistes de la reobertura del museu el passat 10 de juny. El proper dimecres 30 de setembre repetim! (Inscricpions  aquí)

Durant el confinament, el grup d’alumnes i l’artista van seguir treballant des de casa. Van enregistrar sons del confinament durant tot aquest temps i van muntar una peça sonora d’uns 5 minuts que es va sentir per la megafonia del museu en obrir de nou de portes al públic, amb la idea d’alliberar-los i de celebrar la reobertura i el retrobament. D’aquí el títol: Fuga sonora. Obertura.

Amb un equip de gravació han preparat un vídeo per enregistrar el moment que explica aquesta fuga de sons, primer a les sales i després fora del museu.

Aquest grup d’alumnes i l’acció que han fet és una representació dels molts altres estudiants tancats a casa, que amb les seves famílies han volgut acompanyar-nos al museu fent coincidir el seu alliberament amb la reobertura al públic de les sales.