El FLIC festival de literatura i arts infantil i juvenil

El FLIC, festival de literatura i arts infantil i juvenil, és un projecte que fa 10 anys que investigant i mostrant altres maneres de viure la literatura, implicant a totes aquelles persones que acompanyen els infants i els joves en el procés de la descoberta literària: famílies, mestres, bibliotecaris/àries, escriptors/es, il·lustradors/es,editors/es, i també organitzacions que comparteixen aquesta missió més enllà del sector del llibre i de l’educació.

FLIC ESCOLA: Propostes per escoles i instituts

El programa del FLIC Escola té l’objectiu de fomentar l’interès de nens/es i joves cap a les arts literàries i la seva relació amb altres arts, posant en valor la paraula dita, escrita, feta imatge o ballada. Després de tot, el que demanem a l’art literari és que sigui capaç de generar ganes de llegir, d’interpretar i, entretant, ens faci créixer, pensar, gaudir i ampliar horitzons.

Cada edició, el FLIC Festival escull una vuitantena de llibres que són l’ànima de la seva programació. El Filc recomana.