Arquitectura a les aules

Aquí teniu el formulari per a participar a Arquitectura a les Aules 2022, que se celebrarà dins de la Setmana d’Arquitectura del 5 al 15 de maig. Desitgem que aquest any també es pugui fer presencial! Últim dia per a apuntar-s’hi: és l’1 de novembre.

Per quart any consecutiu dediquem la Setmana d’Arquitectura a oferir tallers pels alumnes de primària i secundària dels centres educatius de tota la demarcació de Barcelona. Els tallers podran tenir una durada d’unes 2 hores.

L’horari dels tallers s’acordarà entre els arquitectes i els centres un cop feta l’assignació. Recomanem que els centres educatius s’apuntin amb un màxim de 4 grups i recordem que, si aquests són de diferents nivells educatius, caldrà una inscripció diferent El projecte d’Arquitectura a les Aules consisteix a fer arribar l’arquitectura als centres educatius escollint un dels següents 4 temes: Identitats-Descoberta de l’entorn / Repensar els espais educatius interiors-exteriors / Sostenibilitat-salut / Diversitat funcional-accessibilitat- gènere.

És una activitat gratuïta pels centres educatius, subvencionada per l’Ajuntament de Barcelona i el COAC, en coordinació amb Consorci d’Educació de Barcelona.

Calendari i funcionament:

• Teniu temps d’apuntar-vos fins a l’1 de novembre.
  • L’arquitecte us contactarà a principis del segon trimestre per coordinar el taller amb vosaltres en funció de les vostres necessitats.
  • Durant el segon trimestre us convocarem a una sessió en línia/presencial al COAC per donar-vos informació més detallada i per resoldre els dubtes que puguin sorgir.

Per a més informació també us pot interessar:
La Setmana d’Arquitectura del 2020 la vam fer en línia i per tant podeu seguir practicant sempre que vulgueu amb els tallers d’Arquitectura a les Aules:  l’aprendre des de casa.

També podeu consultar la informació d’altres anys a arquitectura a les aules 5.0 i sobre les festes d’arquitectura dels districtes (maig del 2021).

Us compartim també l’Espai Jocs de la Cooperativa Jordi Capell situada al COAC, al centre de Barcelona, Plaça nova 2, al costat de la plaça de la Catedral, on podreu trobar activitats i llibres inspiradors de creativitat.

Si teniu algun dubte podeu contactar amb arquiescola@coac.cat