Conèixer Santa Coloma – Itinerari formatiu per al 2021-2022

Portada Entitats i associacions Recursos Projectes de centre Treballs de recerca Formació 21-22 Qui som

Dues activitats formatives per al proper curs 2021-2022

1. Santa Coloma a la teva mida. Escull el teu itinerari formatiu per conèixer una mica més Santa Coloma i enriquir la teva pràctica docent.
2. Conèixer Santa Coloma: espai d’intercanvi
. Seminari on compartir recursos i propostes didàctiques que s’estan dissenyant o duent a terme a escoles i instituts de la ciutat.

1. Santa Coloma a la teva mida és una activitat formativa adreçada a docents que treballen o tenen vinculació a la ciutat, on cadascú configura el seu itinerari segons els seus interessos i possibilitats horàries.

La certificació és de 15 hores. Es participa en un mínim de 5 activitats (10 h) i es du a terme una tasca autònoma que es comparteix amb l’equip de coordinació (5 h).

• Activitats proposades (a escollir un mínim de cinc)

El seguiment de les activitats que es facin en línia pot ser síncrona o asíncrona. Per tant, permet flexibilitzar i que cadascú s’organitzi.

Si estàs interessat a participar en alguna de les activitats sense inscriure’t a tota l’activitat formativa, hauries d’enviar un correu al CRP per confirmar que la informació que disposes és correcte i saber si hi ha places disponibles.

2. Conèixer Santa Coloma: espai d’intercanvi és un seminari de coordinació adreçat al professorat que treballa a Santa Coloma per tal d’oferir-los i crear conjuntament recursos didàctics, itineraris pedagògics i diferents propostes que fomentin el coneixement del medi històric, social, cultural, natural i industrial de la ciutat i del seu entorn. Amb la intenció de crear xarxa de docents i centres de la ciutat en aquest tema.

Fem sis reunions durant el curs (en horari de 17.30 a 19.00 h) i la certificació és de 15 hores.
14/10, 11/11, 13/01, 10/02, 10/03 (ajornada) i 26/05/2022.