VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. La vuitena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita de l’alumnat, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

Trobareu les bases de la convocatòria i les categories en el següent enllaç.

Si hi voleu participar cal que us inscriviu abans del 24 d’abril al següent enllaç.

El veredicte dels jurats i el lliurament de guardons es durà a terme el dissabte 19 de juny de 2021 a les 12 hores.