Jornada formativa sobre la inclusió d’alumnat amb característiques específiques a l’escola ordinària

La Coordinació de Serveis Educatius i Formació Permanent del Servei Territorial d’Educació a Girona organitza pel divendres dia 3 de setembre de 2021, una jornada formativa sobre la inclusió d’alumnat amb característiques específiques a l’escola ordinària. L’activitat és un recurs al servei del repte que el nostre sistema educatiu té plantejat: l’escola per a tothom.

S’adreça, preferentment, a tutors que rebran per primera vegada un alumne d’aquestes característiques i a persones de l’equip directiu. Totes les sessions d’aquesta jornada es faran per videoconferència.  Les places són limitades a l’aforament del MEET i s’adjudicaran, entre les persones que compleixin els requisits, per ordre de sol·licitud.

El programa previst  comprèn:

10h a 10:30h: Una sessió general titulada: “Aules inclusives, com ens hi afrontem?” a càrrec de les Formadores d’educació inclusiva (FEI)  Sandra Lloveras i Ioia Isern.

10:30h a 12:00h: 4 sessions simultànies d’acord amb l’especificat dels alumnes que impartiran els serveis educatius específics.

• Videoconferència 1:  Auditiva (CREDA) .
    • Videoconferència 2:  Visual (CREDV) .
    • Videoconferència 3: TEA – trastorns de l’espectre autista (CRETDIC) .
    • Videoconferència 4: DRC – Dificultats de regulació de la conducta (CRETDIC) .

Per a poder participar heu de formalitzar la inscripció a través del següent formulari:

Cal que us inscriviu a una de les 4 videoconferències. Tothom que estigui inscrit a una de les quatre, podrà accedir també a la sessió general.

La inscripció estarà oberta fins el dijous 2 de setembre a les 12h.

Les persones inscrites rebran un correu electrònic de confirmació de plaça així com l’enllaç per poder accedir a les ponències.