IV Jornada de Cultura Digital #XTCD

El dia 18 de maig de 2020 s’ha realitzat la IV Jornada de Cultura Digital de les comarques Gironines.

Del nostre servei educatiu s’hi han presentat les següents comunicacions:

???????                ?????
Ús d’eines digitals a Science.

En el marc del projecte d’innovació pedagògica “Generació Plurilingüe”(GEP) introduïm l’ús d’eines digitals per tal de fomentar la participació dels nostres alumnes i fer les nostres classes més dinàmiques i atractives. Presentem un recull de les eines que hem utilitzat al llarg d’aquests tres cursos de GEP i mostrem exemples de com han estat utilitzades.

Educació Primària (Àmbits de Coneixement del medi, Digital i Lingüístic), ODS: 4

Els enigmes científics

Propostes d’activitats en format enigma, a través de la plataforma ClickEdu, on l’alumnat ha d’investigar diferents camps de la ciència (biologia, enginyeria, lògica, premis Nobel…), redactar un petit document i enviar-ne les conclusions.

Cicle Superior/Educació Física

Reptes amb Bee-bots

Reptes pels alumnes de Cicle Inicial damunt d’un mural i utilitzant la Bee-bot com a personatge del repte/història. El context dibuixat pot ser: el poble, un parc d’atraccions, l’escola… En aquest context hi haurà comerços, edificis importants, un punt de partida, un punt final … on la Bee-bot haurà d’anar.

Cicle Inicial Primària, ODS: 4, 5

ESC Can puig.

Eva Zamudio, Xavi Martí, Cristina Colmenero

ESC Casa Nostra.

Imma Clos

ESC Carles de Fortuny.

Marta Matamala

Les ponències amb la indicació ??????? es van presentar en directe durant la jornada, es pot visualitzar la presentació a través de l’enllaç ?????
Aquest acte s’organitza des de l’Àrea de Cultura Digital dels CRP i els Serveis Territorials del Departament d’Educació.