Formació i recursos per a professorat i alumnes: actuació extraordinària

El Departament d’Educació ens anima a aprofitar aquests dies per aprofundir en aquells aspectes que tenen a veure amb la pràctica docent i també a prendre part en diferents activitats de formació a distància.

En el marc d’aquest context extraordinari. S’ha creat una nova proposta formativa al web de la XTEC, on també hi ha un recull actualitzat de recursos i activitats didàctiques en línia que poden ser d’ajut a l’hora d’elaborar propostes didàctiques, i que podeu fer arribar a l’alumnat, per tal que pugui avançar en el seu procés d’aprenentatge, malgrat l’aturada de l’activitat presencial.

En aquest sentit, us demanem que actueu pensant en tot el vostre grup d’alumnes, i que els faciliteu l’accés als recursos a través dels canals que tingueu a l’abast i en la mesura que us sigui possible. Recordeu que l’espai Nodes del vostre centre pot ser un bon canal de comunicació amb les famílies i de difusió de recursos i orientacions educatives.

Finalment, us animem a compartir les vostres propostes a les xarxes socials amb l’etiqueta #joemquedoacasa.