Festival de cinema per infants i joves

La secció juvenil i infantil del festival de cinema de Girona rep cada curs 2.500 espectadors en dos dies.

Aquest any, per imperatius de la Covid-19, l’activitat serà a les mateixes escoles i instituts amb les següents característiques.

• El visionat dels curtmetratges:
      • Projecció en temps lineal i inalterable.
      • Un sol visionat per a la selecció del curtmetratge guanyador.
      • Horari condicionat pel Festival.
    • La relació amb el director/a del curt
      • Els/les directors/es presentaran les pel·lícules en vídeo-self.
      • Els i les estudiants podran fer preguntes per escrit al director/a que  les contestarà en un video-self.
    • El curtmetratge guanyador
      • Els estudiants deliberaran i emetran veredicte donant lloc al guanyador de la secció JOVENTUT i INFÀNCIA del Girona Film Festival.
      • S’escolliran quatre guanyadors, un per cada grup d’edat.
      • El guanyador rebrà el trofeu del Festival de la mà d’un grup de joves i nens.
    • Els objectius d’aquesta activitat són:
      • Aguditzar el criteri cinematogràfic dels joves i nens.
      • Crear un públic responsable

Podeu trobar més informació a:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *