Coneixes els nostres recursos digitals?

A la Mediateca del SE hi pots trobar maletes pedagògiques per treballar a l’aula amb l’alumnat. Però, sabies que també tens a la teva disposició algunes d’aquestes maletes en versió digital?

Versos vora l’estany. Maleta per gaudir de la poesia. Hi trobaràs lectures, propostes d’activitats, audios, base teòrica i una guia per aprendre a llegir poesia.

Còmic a l’aula. Materials per analitzar i crear els teus propis còmics a l’aula. Hi podràs consultar eines digitals, una guia de treball amb una proposta didàctica organitzada per sessions i lectures i més lectures.

Exper-MAT. Recull de propostes per desenvolupar l’enginy matemàtic, la creativitat i altres recursos matemàtics. També hi trobareu retallables de figures geomètriques, tangrams i enllaços web a més recursos i materials.

EXTRA! EXTRA! El text periodístic a les aules. Informació i activitats per dissenyar i elaborar un diari escolar, amb les seves seccions, contingut i estil, com un diari professional. A més de tota la part teòrica i algunes propostes per anar creant el vostre diari, hi trobareu enllaços a webs oficials de diaris d’arreu del món, diaris en pdf i diaris que no existeixen de debò.

Inclusió digital. eines per a tothom. Recull ordenat d’enllaços i eines per treballar inclusivament a les aules.