Xerrada-taller “Fem de booktubers”

El dilluns 7 de novembre ens va visitar la booktuber/ booktoker/ bookfluencer Marta Sangrà, coneguda a les xarxes com a Mar de Llibres.
Al matí, va fer una sessió per a l’alumnat de l’INS Josep Brugulat i, a la tarda, l’alumnat de les diferents escoles de la comarca la van poder conèixer d’aprop i fer alguna pràctica. Ens va explicar què és fer de booktuber, com es preparar els vídeos que publica, en què s’inspira, què li agrada… i, fins i tot, com edita un vídeo abans de publicar-lo.

El curs passat ens va visitar la Mixa (Paraula de Mixa), a l’INS Pere Alsius al matí i a l’ESC L’Entorn, a la tarda. La intenció és que cada curs farem venir un o una ponent per descobrir més secrets d’aquests canals de comunicació.
El dilluns següent, el 14 de novembre, vàrem oferir un taller teòric/pràctic sobre aspectes lingüístics i aspectes tècnics que cal tenir presents a l’hora de fer un booktube.

La Biblioteca de Banyoles ens va oferir una àmplia mostra de llibres de diferents gèneres, per tal que els i les docents coneguessin aquesta diversitat i engresquessin a l’alumnat a diversificar el tipus de vídeo que presentaran a la tercera edició del Club de Booktubers, el període de participació és del 10 de gener al 24 de març de 2023.