VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els VI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys. La categoria del conte il·lustrat està adreçat a tots els alumnes de primària i als alumnes de primària de les escoles d’educació especial. L’objectiu és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’ àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’ àmbit artístic.

El jurat, en la sessió de 10 de maig de 2019, ha seleccionat els següents alumnes com a Semifinalistes del Pla de l’Estany:

Categoria Títol Pseudònim Centre Alumne
A – Cicle Inicial d’EP Les aventures del gat i la rínxols Tulipa ESC Carles de Fortuny Ariadna Vila
B – Cicle Mitjà d’EP La floreta plantada Tafun Ali ESC Alzina Reclamadora Júlia Funtané
C – Cicle Superior d’EP La història de la meva vida Hala ESC La Draga Jana Puerto
D – Ed. Especial d’EP Excursió a Banyoles Lluna ESC Carles de Fortuny Jana Quintana
F – Primer Cicle d’ESO Pensments quotidians ILD ESC Casa Nostra Pau Sala
G – Segon Cicle d’ESO Ave Maria Anai Anidoc ESC Casa Nostra Aina Codina