Programes d’innovació pedgògica

S’ha obert la convocatòria pública per a la participació dels centres en programes d’Innovació Pedagògica.

Amb la voluntat que la innovació pedagògica ajudi als centres educatius a millorar la qualitat del sistema educatiu a través de la millora de l’atenció educativa de l’alumnat i oferint estratègies tant metodològiques, com organitzatives i de relació amb l’entorn que permetin millorar els aprenentatges de l’alumnat; el Departament d’Educació ha unificat l’oferta de tots els programes d’innovació pedagògica promoguts des del mateix Departament amb l’objectiu de facilitar als centres l’accés a la informació i simplificació dels processos de participació.

El procediment general que es seguirà és el següent:

1. Conèixer l’oferta de programes accedint a l’apartat de l’XTEC dInnovació Pedagògica o al Portal de centres

2. Sol·licitar la participació en el programa d’innovació de manera que s’adapti a les necessitats del Projecte Educatiu.

3. Consultar la resolució corresponent de cada programa d’innovació per comprovar l’acceptació o no de la participació en el programa.

Els programes que obren convocatòria de participació són: