Oferta formativa USAV

El Pla Les escoles lliures de violències (LELV) planteja com un pilar la formació de les persones de referència perquè puguin observar els canvis sobtats que poden presentar infants i adolescents en la seva conducta, des del punt de vista emocional, somàtic i d’aprenentatge, i puguin informar a les direccions dels centres, que són les encarregades de valorar la situació per dur a terme les actuacions i derivacions indicades en els protocols.

El Pla les escoles lliures de violències preveu formar el personal docent, personal d’administració i serveis i professionals d’atenció educativa (PAS i PAE) i altres membres de la comunitat educativa per tal de transformar i millorar la detecció i l’acompanyament en les situacions de violència.

Trobareu l’oferta formativa de primer torn al següent enllaç.

• Les violències masclistes en l’àmbit educatiu” (càpsula de 5h).
    Data d’inici de la 1ª edició: 22/9/22. Destinataris: Equip directiu, tutoria i personal docent de primària i secundària
  • Protocols i actuacions en violències masclistes als centres educatius” (càpsula de 5h).
    Data d’inici de la 1ª edició: 26/9/22. Destinataris: Equip directiu i tutoria
  • Què fem amb qui exerceix la violència masclista” (càpsula de 5h).
    Data d’inici 1ª edició: 4/10/22. Destinataris: Perfil docent
  • “Assetjament escolar: detecció i eines d’intervenció” (càpsula de 5h).

Data d’inici 1ª edició:19/10/22. Destinataris: Perfil docent de primària i secundària

• Sensibilització i abordatge del matrimoni forçat i la mutilació genital femenina en l’àmbit educatiu” (càpsula de 5h).

Data d’inici 1ª edició:03/10/22. Destinataris: – Persones directores de centre educatiu, persona del claustre referent de perspectiva de gènere, persones tutores i perfil docent de les franges de 3r a 4rt d’ESO.