FESTIVAL DE CINEMA PER INFANTS I JOVES 2021

El FESTIVAL DE CINEMA PER INFANTS I JOVESSecció de cinema infantil i juvenil del 33è FESTIVAL DE CINEMA DE GIRONA. És una secció especial que ofereix als nois i noies la gran oportunitat de veure curtmetratges d’estrena mundial en pantalla de cinema, així com la possibilitat de conèixer alguns dels seus autors.

Aquest curs, i de manera excepcional per segon any, les projeccions dels curtmetratges del festival pels grups de nois i noies es realitzaran en streaming. S’han preparat quatre sessions adreçades a grups d’alumnes de centres educatius.

Dia

Destinataris

Sala

Dimarts 9 de novembre

Nois i noies de P4 a 1r de primària.

Sala virtual 1. 9h. a 16.30h.

Nois i noies de 2n a 4t de primària.

Sala virtual 2. 9h. a 16.30h.

Dimecres 10 de novembre

Nois i noies de 5è i 6è de primària.

Sala virtual 3. 9h. a 16.30h.

Nois i noies d’ESO.

Sala virtual 4. 8h. a 16.30h.

Dijous 11 de novembre

(Tots) Projeccions excepcionals i votacions.

Sala virtual 5. De 9 a 14h.

Formulari votacions: tot el dia

Divendres 12 de novembre

(Tots) Votacions.

Formulari votacions. Fins les 13.30h.

Dissabte 13 de novembre

(A nivell personal) Projeccions per les famílies

Sales dels Cinemes Albèniz, Girona, a partir de les 11 del matí

(A nivell personal) Proclamació de guanyadors

Palmarés del Festival, Cinemes Albèniz de Girona, a partir de les 8 del vespre.

Cal inscripció. La inscripció a les sales virtuals és gratuïta per tots els grups d’alumnes.

El contingut de les sessions ha estat seleccionat d’entre els millors treballs de diversos països presentats al Festival. Les seleccions per edat han estat fetes per persones vinculades al món de l’educació. Vegeu els tràilers dels curtmetratges de cadascuna de les sessions.

PARTICIPEU-HI!