Cicles formatius del Pla de l’Estany 2023

El Servei Educatiu del Pla de l’Estany conjuntament amb els Instituts del Pla de l’Estany i el Servei d’Educació i l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Banyoles hem impulsat una Jornada de cicles formatius a Banyoles que tindrà lloc al Pavelló de La Farga el dimarts 21 de març.

Aquesta iniciativa té un doble objectiu. Per una banda, visualitzar  i fer difusió de l’oferta formativa del territori pel que fa a cicles formatius i, per altra banda, crear un espai que esdevingui un punt de trobada entre l’àmbit educatiu i l’empresarial així com oferir un espai d’orientació i suport a les famílies..

La jornada s’iniciarà a les 9 del matí i estarà oberta a estudiants, famílies i empresaris, en el mapa interactiu hi trobareu tota la informació rellevant.

L’horari de matí s’orienta especialment als alumnes de 4t d’ESO on, amb visites programades des dels INS, podran recórrer els estands on trobaran informació sobre els cicles formatius que ofereixen els instituts i que podeu consultar al web  Cicles Formatius del Pla de l’Estany. També se’ls proposarà un tastet d’experiències a càrrec d’alumnes que han cursat els cicles i un espai amb recursos municipals adreçats a joves, com són l’Oficina Jove, el Servei d’Ocupació Municipal, el Centre de Formació d’Adults o el mateix Servei d’Educació.

A partir de les 17:30 de la tarda l’espai estarà obert per a atendre famílies i alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat. A les 18:00 es farà una xerrada breu a l’entorn dels estudis de cicles formatius