El moment més feliç de la meva vida. INS La Pobla de Segur

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’INS la Pobla de Segur porten a terme un projecte a l’hora de tutoria anomenat “ El moment més feliç de la meva vida“.

Aquest projecte consisteix en  establir una relació epistolar amb els avis del Centre Geriàtric del Pirineu i a la Residència Nostra Senyora de Ribera. En el primer contacte via carta els pregunten als avis quin és el moment més feliç de la seva vida, un cop els han contestat els alumnes de primer cicle d’ESO els hi fan un dibuix on es  reflexa aquest moment.

Al final del projecte els alumnes han pogut conversa i compartir un esmorzar amb els seus apadrinats, a més a més, els alumnes han obsequiat a cadascú dels avis amb el dibuix del  seu moment més feliç.