Educar per un nou model energètic. Jornada

L’Institut Català d’Energia convida a la comunitat educativa a una jornada on es presentarà el Currículum operatiu de l’energia, un material per als docents que desenvolupa els continguts i metodologies que s’han de treballar a cada nivell perquè l’alumnat pugui estar preparat per entendre, participar i transformar el nou model energètic de Catalunya.

La jornada constarà de dues ponències i posteriorment es faran 3 tallers pràctics pensats per portar-los a terme a l’aula.

Dia: 2 d’abril de 2022

Horari: 10 a 14 h

Lloc: Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya. Terrassa

Més informació

A més a més en el Portal  Escola de l’Energia a part de recuros podreu trobar el Currículum operatiu sobre energia, un document desenvolupat l’ICAEN que vol facilitar l’ensenyament sobre energia i que ofereix un conjunt d’orientacions sobre el per què, el què, el com i el quan educar sobre energia al llarg de l’escolaritat, de manera molt pràctica.