Treballs Recerca 2018/19 al Geoparc

El Geoparc mundial de la Unesco Conca de Tremp – Montsec fa una proposta de treballs de recerca adreçada a l’alumnat de 1r de batxillerat que desenvolupen temàtiques pròpies del seu àmbit  (tant del patrimoni geològic, com del natural, històric i cultural de la seva geografia: Pallars Jussà i Sobirà, Alt Urgell i la Noguera).

Tots els treballs  proposats compten amb el suport i assessorament d’un expert del territori que s’ha compromès a realitzar aquesta tasca amb el Geoparc. Aquest farà de pont entre l’alumnat/professorat i els experts.

Els interessats cal que facin la demanda al correu info@projectegeoparctrempmontsec.com abans del 4 de novembre de 2018.

Cada proposta serà designada a un únic alumne, per la qual els tècnics del Geoparc faran la corresponen selecció tenint en compte una distribució equitativa dels treballs entre els centres del territori Geoparc.

Per qualsevol dubte podeu demanar més informació a través del correu electrònic que s’ha assenyalat o el telèfon 973 651 088.

PROPOSTA DE TREBALLS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *