Spike prime de Lego

Adreçat a

Cicle  superior de primària i primer cicle ESO

Descripció

Les maletes de robòtica Spike prime estan pensades per treballar amb l’alumnat de cicle superior de Primària i primer cicle d’ESO, i per tal que aprengui sobre la robòtica construint-se models senzills, ja siguin de creació lliure  o seguint els ja existents.  Tot aquest procés fomenta la comunicació i el treball col·laboratiu o cooperatiu i permet un treball interdisciplinar.

És un robot que es troba entre el Lego WeDo 2.0 i el Lego Mindstorms EV3.

Consta d’un Hub programable,  amb 6 ports, altaveus, bateria recarregable i connectivitat bluetooth i també inclou diferents motors i sensors d’alta precisió , que fa que l’alumnat pugui dissenyar i construir robots més dinàmics i interactius.  Els sensors que es troben amb el pack són el de distància, color i força.

Aquest recurs està pensat per ser programat amb un llenguatge molt semblant a l’Scratch i necessita d’una tauleta o un ordinador per tal de poder transferir la programació .

Contingut

7 robots  Spike Prime.

Guia d’ùs

Descarga de l’app

Lliçons per treballar amb l’alumnat Més informació.

Calendari disponibilitat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *