Robots per la inclusió

Adreçat a

Educació Infantil, Primària i primer cicle d’ESO

Maleta formada per 3 robots diferents.

• Matalab, és un robot educatiu dissenyat per iniciar als més petits en la música, en l’art i la lògica de la programació. No necessita ordinador i funciona amb un tauler que conte diferents elements de codificació molt intuïtius pels alumnes.
      • Recursos , més recursos i experiències
      • A més del robot trobareu 3 extensions :
          • Artist: El Matatalab Artist consisteix de 20 blocs numèrics, 3 retoladors de diferents colors i 6 cartes de dibuixos de figures geomètriques. Altres recursos:  cartes per dibuixar l’abecedari,cartes de nombres.
          • Musician: És una eina de programació musical basada en blocs tangibles, els quals per mitjà d’una torre, un tauler d’ordres i uns blocs de notes musicals, és capaç de reproduir melodies. Més informació
          • Sensor Add-on: permet detectar sons d’ambient, objectes, reaccionarà davant una llum i inclús davant de certs colors. Els alumnes podran descobrir conceptes bàsics de codificació, seqüències, …
  • Cubetto, és un robot per aprendre a programar sense necessitat de saber llegir. Parteix de la filosofia Montessori, on els alumnes aprenen de manera natural i divertida. No necessita tauleta ni cap altre dispositiu electronic.
  • Dash, és un robot educatiu, ha estat dissenyats per potenciar les competències i les habilitats necessàries per al segle XXI, com ara la resolució creativa de problemes, el pensament computacional, la capacitat organitzativa o la presa de decisions. Necessita una tauleta amb  Bluetooth 4. Es poden descarregar aplicacions gratuïtes tant per IOS com Android.    Més informació. Hi ha dos accessoris: un xilofon i un llançador.

Calendari disponibilitat