Jornada virtual de Biblioteca Pública i Centres Educatius de l’Alta Ribagorça i dels Pallars

A finals d’octubre i durant el mes de novembre tindrà lloc la Jornada virtual de Biblioteca Pública i Centres Educatius dels Pallars i Alta Ribagorça. Eines per incentivar el gust de la lectura.

Data:
29 d’octubre de 2020
5 de novembre de 2020
12 de novembre de 2020

• Fomentar el gust per la lectura
  • Oferir estratègies i recursos per afavorir el desenvolupament de la competència comunicativa i lingüística i el gust per la lectura dels infants i joves.
  • Donar a conèixer bones lectures.
  • Compartir bones pràctiques de biblioteca escolar dels nostres territoris.
  • Donar a conèixer els serveis que ofereixen les biblioteques i enfortir la cooperació entre la biblioteca, l’escola i professorat o mediadors de lectura.
  • Promoure la col·laboració entre biblioteques.

29 d’octubre de 2020 5 de novembre de 2020
18:00 h. Presentació de la jornada
18:15 h. Videoconferència de Neus Real
19:25 h. Presentació d’experiències
18:00 h. Videoconferència de Jaume Centelles
19:10 h. Presentació d’experiències
12 de novembre de 2020
18:00 Propostes del Servei de Biblioteques: eBiblio, Escriure un llibre, Llegir té premi
18:15 Experiències Biblioteques
19:15 Cloenda

Envieu correu al crp-pallarsjussa@xtec.cat o al crp-pallarssobira@xtec.cat

Organitza
Ajuntament de Tremp, Biblioteca Pública Maria Barbal, CRP Alta Ribagorça i Servei Educatiu dels Pallars

Col·labora
Biblioteca de la Pobla de Segur, Biblioteca d’Esterri d’Aneu, Biblioteca de Sort, Biblioteca de Pont de Suert  i Bibliobús Pere Quart.