Guanyadors/res del XX Certamen de Lectura en Veu Alta i XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Des del Servei Educatiu dels Pallars volem donar l’enhorabona als participants dels XX Certamen de Lectura en Veu Alta i XI Jocs Florals Escolars de Catalunya que van representar les nostres comarques.

La final Territorial de l’Alt Pirineu i Aran dels XX Certamen de Lectura en Veu Alta es va dur a terme el passat 16 de maig de 2024. L’acte va tenir lloc al Teatre Municipal de Balaguer.

Aquest certamen és organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

Els representants dels Pallars de les diferents categories ho van fer tots molt bé, enhorabona a tots i a totes. Però volem felicitar especialment a Inés Millán Merino de l’Escola els Raiers de la Pobla de Segur i Carla Martínez Gabarró del Col·legi M. Immaculada de Tremp, que van resultar guanyadores de la Final Territorial de l’Alt Pirineu i Aran en les categories de grumets verds i corsaris respectivament. Enhorabona a les dues.

Aquí podeu veure l’enregistrament de l’acte:

També l’enhorabona als participants XI Jocs Florals Escolars de Catalunya, l’acte Territorial de l’Alt Pirineu i Aran d’entrega de premis va tenir lloc el 17 de maig de 2024  al Palau de Congressos d’Alp.

El Departament d’Educació convoca els Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nois i les noies i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país.

En aquest acte van resultar guanyadors d’aquesta fase Territorial, Neizan Cedres González i Anna Franco Baigol de l’Escola Àngel Serafí Casanovas de Sort i Blai Morales Parramon del Col·legi M. Immaculada de Tremp. Felicitats!!