Càpsula Formativa en Lectura Fàcil i accessibilitat. On line

​La lectura fàcil és una eina que permet una lectura i una comprensió més senzilla d’un contingut i, per tant, hi ha un nombre més elevat de persones que poden accedir a la informació de diferents tipologies de documents com: diaris, llibres…, que si no estiguessin adaptats seria impossible el seu accés per individus amb certes dificultats.

– Introducció del concepte d’accessibilitat universal.

– Aprofundir en els conceptes d’accessibilitat cognitiva i Lectura Fàcil i la seva aplicabilitat a les escoles i instituts.

– Compartir el Projecte “Fem-ho Fàcil” que realitzem conjuntament amb el diari Pallars Digital. Enllaç: https://www.pallarsdigital.cat/noticies/1616/fem-ho-facil.

– Compartir inquietuds, propostes i necessitats que detectin des dels centres educatius

Dia

26 d’octubre de 2023

Enllaç a la inscripció. Data límit d’inscripció el 24 d’octubre de 2023.

Les persones inscrites a la càpsula rebran l’enllaç per connectar-se a la formació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *