100tífiques. Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència

El Departament d’Educació organitza conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) l’activitat 100tífiques, en el marc de la qual s’ha previst realitzar fins a 100 conferències/tallers presencials simultanis.

Amb la intenció de destacar la seva rellevància, aquesta activitat es realitzarà l’11 de febrer de 2020, Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència.

Cal tenir en compte que la finalitat principal de l’activitat és el foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat de primària i secundària del nostre país, i que això pretenem fer-ho a partir d’apropar les científiques a les escoles i als instituts.

Als Pallars també es dur a terme aquesta iniciativa amb les següents activitats programades:

Pallars Jussà

Pallars Sobirà

Xerrada Per què les plantes provoquen al·lèrgia?
A càrrec: Concepción De Linares (Dept de Biol. Animal , Biol. Vegetal i Ecologia de la UAB)
Adreçada: 1r ESO
Lloc: Ins La Pobla de Segur
Xerrada El canvi climàtic al Pirineu
A càrrec: Anna Pérez Català
Adreçada: 1r i 2n d’ESO
Hora: 9:45 h
Lloc: Ins Hug Roger III de Sort
Xerrada Per què les plantes provoquen al·lèrgia?
A càrrec:
Adreçada: