Intercanvi d’experiències. Geoparc Conca de Tremp- Montsec i Apadrinem el nostre patrimoni

El passat 12 de juny va tindré lloc el Intercanvi d’experiències. Geoparc de Tremp-Montsec i el programa apadrinem el nostre patrimoni amb les escoles participants de la Escola Els Raiers de La Pobla de Segur i l’Escola Aeso d’Isona.

Els alumnes d’un i altre centre van explicar a la resta de companys les activitats realitzades dins del Programa Apadrinem el nostre patrimoni.

L’objectiu d’aquest Intercanvi és donar a conèixer l’element patrimonial apadrinat de cada centre educatiu i mostra a la resta de companys les activitats i accions realitzades en aquest sentit.

Els alumnes de l’Escola els Raiers, van explicar a la resta de companys l’element apadrinat que són els Raiers. Per fer-ho va realitzar una petita exposició de treballs manuals relacionats amb l’element i van fer una presentació del Museu dels Raiers on ells eren els guies.

L’escola Aeso, van explicar a la resta d’assistents els diferents dinosaures estudiats dins del seu projecte i van explicar els àlbums il.lustrats confeccionats pels alumnes de cicle superior.

Per acabar el intercanvi els alumnes de La Pobla de Segur van convidar a l’escola visitant a aprendre a ballar la dansa dels Raiers.