Seminari de formació: Abrazar la diversidad

La Direcció General de Diversitat Sexual i Drets LGTBI (Ministeri d’Igualtat) convoca un seminari gratuït de formació sobre diversitat sexual, familiar i d’identitat de gènere en contextos educatius, a partir de la guia “Abrazar la diversidad: propuestas para una educación libre de acoso homofóbico y transfóbico”.

Presenta alhora accions formatives per combatre l’assetjament homofòbic i transfòbic a les aules de tots els nivells educatius (infantil, primària, secundària, batxillerat i FP).

El seminari té una durada de 12 hores i està adreçat a docents, membres d’equips directius i d’orientació, assessors de centres de formació del professorat i altres administracions educatives i responsables de l’administració educativa de totes les comunitats autònomes. Aquestes jornades formatives estan certificades pel Ministerio de Educación y Formación Profesional (crèdits vàlids per a sexennis docents) i finançades pel Fons Social Europeu. Han estat organitzades pel Grupo de Investigación, Antropología, Diversidad y Convivencia (UCM).

Per facilitar l’accés a aquesta formació, es celebraran tres edicions del seminari en diferents dates, en horari de 16.00 a 20.30 (primera tarda)  i de 10.00 a 19.00h (segon dia):

  • En línia (amb la col·laboració de la Universidad Complutense de Madrid): Divendres 12 i dissabte 13 de novembre de 2021.
  • Presencial a Oviedo (amb la col·laboració de la Universidad de Oviedo): Divendres 19 i dissabte 20 de novembre de 2021.
  • En línia (amb la col·laboració de la Universidad Complutense de Madrid): Dijous 25 i divendres 26 de novembre de 2021.

(Existeixen ajudes de viatge limitades per a persones que no siguin de la mateixa província a la qual es celebra la formació presencial).

Podeu realitzar aquí la preinscripció. Al mateix formulari de preinscripció trobareu tota la informació de les jornades.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut