Recursos TEAM CONSUM pel Dia Mundial de l’Educació Ambiental

Amb el motiu de l’efemèride celebrada el dia 26 de gener, Dia Mundial de l’Educació Ambiental, TEAM CONSUM proposa una sèrie de tasques per a augmentar la conscienciació dels infants i joves sobre la necessitat de cuidar el planeta i lluitar contra els problemes ambientals generats, en gran part, per la petjada dels éssers humans. Per a fer-ho, es planteja a l’alumnat el treball d’aquesta complexa tasca des de dues propostes.

La primera des d’una realitat que coneixen: la seva casa. Al cap i a la fi, aquesta és un reflex de la realitat quotidiana que tots vivim i pot servir de punt de partida per a cuidar el planeta adquirint rutines sostenibles que fem diàriament. El treball cooperatiu, la reflexió individual, la teatralització i la creació artística en activitats variades serà la clau per a aconseguir el producte final i difondre’l adequadament a la resta de la comunitat educativa.

MÉS INFORMACIÓ

La segona és artística, creativa i molt participativa, una proposta on s’han de combinar estratègies de treball en equip i reflexions individuals, tot creant un conte i un teatre de paper, producte final que facilitarà la transmissió de coneixements a l’alumnat més menut.

MÉS INFORMACIÓ