NOVETAT! Competències específiques

Us informem que s’han revisat i reeditat els documents de competències específiques. S’hi inclou una presentació que fa referència a l’arquitectura de la competència.

Les competències específiques de les àrees, matèries o àmbits, que són els aprenentatges, tant pel que fa a les capacitats com pel que fa als sabers, que l’alumnat ha d’adquirir per tal de poder-los fer servir en diferents situacions de la seva vida. Són la síntesi entre les competències clau i els sabers propis de cada àrea o matèria. El seu desenvolupament es produeix en les situacions d’aprenentatge contextualitzades que cada alumne o alumna ha de resoldre.

Hi ha àrees i matèries que mantenen la seva continuïtat al llarg de tota l’educació bàsica. I altres àrees de primària que en arribar l’etapa de secundària es divideixen en diferents matèries.

En aquest ENLLAÇ trobareu els documents que recullen les competències específiques de cada àrea i matèria i els seus criteris d’avaluació.