Acció de primavera: conserva les muntanyes netes

S’acosta el Dia de la Terra, el 22 d’abril de 2022, i, com el curs passat, es vol commemorar aquesta data mantenint net el nostre entorn natural. Per això es convida tots els centres a participar en la II Plogga de la Fundació Kílian Jornet: conserva les muntanyes netes, que tindrà lloc del 15 d’abril al 15 de maig de 2022.

Els centres interessats a participar hauran de formalitzar la inscripció mitjançant aquest formulari. Aquests centres, s’incorporaran al mapa mundial de neteja del 2022. El curs passat es van aconseguir recollir més de 4.000 Kg de brossa.

Un cop realitzada l’acció els centres participants poden enviar les dades de la recollida, així com una foto, al correu: educacio@kilianjornetfoundation.org

La Terra ens proporciona recursos suficients per satisfer qualsevol necessitat de les persones, però no la cobdicia de cada persona”  Mohandas Gandhi

Per a més informació us podeu dirigir a: educacio@kilianjornetfoundation.org

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut